Friday, September 3, 2010

BALIK KAMPUNG!

wah!!

Lagi 2 ari keje....selasa malam terosss terbang balik kedah!! *kalau la kete aku leh terbang..sigh~ (-_-")

Berangan kAu Mashitah! CANGGIH SANGAT KE VIVA KAU TU SAMPAI DAH SAMA TARAF NGAN HELIKOPTER?!

hellooo...nama dia HERBIeVIE oke!
*jeling*

camnE lah hagaknye malam aku balik kampong tu nanti..
walaupun dah sah2 akan JAM tak hengat dunia..
tapi still jauh di sudut hati kecil kU....

*dengarLAaahhh...jeritAn bATinkUuuuu~~* lalala.
er. ok. iklan sebentar.
*sila sambung*

walau pun jauh di lubuk hati aku mengharapkan adanya sinar cahaya di malam2 buta tu memberi  ruang untuk aku memandu dengan kelajuan 120km/h stretttt dari highway Guthrie sampai la klua tol Gurun..
** mak takleh tau neh!*

Seb baek ada orang temankan. Cik Yah kte..kalau rasa nampak aku nguap 5 saat sekali tu sambil mata terbukak ala2 Angelina Jolie tersengat tebuan..Sila JERIT kuat kuat kat telinga saya ok..

camni...

CIK TAHHH..MEH AKU DRIVE PULAK!!

Ada bran??? @#$$#$%!$%&%^

Kuih raya dah beli 5 jenis..
jajan pun dah beli 1..
weekend ni cari lagi 2 3 jenis kuih raya & 2,3 lagi jajan..
settle bab kuih!

Duit raya dah allocate..
mak RMtuttt
Bibik sama price ngan anak2 buah dah la kott..*xdak duwit dah aku weii nak allocate bebanyak dah sah2 anak buah aku da dekat 30 orang!
*produktif sungguh anak2 tok Sarah & tok wan Bakaq!
*PEACE!*

Well..tggu nak beraya jE lagi..
tapi dah lepas raya tu..alahaii...satu hAL plak nak menempUh Jam balik keyell..
SEDEH!
asal laaa jalan suma nak kena penuh...
government tak rasa kE nak tambah jalan lagi pat lima tingkat kat highwah PLUS tu??
please..please..please (-_-")
*mengharap*


p/s: Facebook dah kena block lagi skali arini..
      Motif sangat nak block2 facebook orang..bia la..bukan bukan facebook deorang pun kann..kan??!
     ala...
     layankan jela diorang tu sementara boleh..
     lagipun mood berfesbUk pon xde kott pk nak beraya jE..
     nnt pas raya aku unblock balik..kihkih

Raya kali ni insyaAllah aku nak mintak maap kat suma..
especially kat kaun kerabat family aku..
*byk kurang ajar sangat adek bongsu diorang ni neh eceli..*
 ok. PEACE lagi skali..

semalam terdengar Ustazah Dato' Nor Ba'yah cakap dalam TV..

malam Lailatul Qadar ni..
Allah akan limpahkan rahmat ke atas umat2nya kecuali 4 golongan...
aku xkisah la 2 golongan yg kat atas tu..
tapi tersentak plak aku bila aku rupanya2 termasuk dalam salah dua dari golongan yg disebutkan (dua plak tu bukan satu! astagfirullah...)

AMEK MODE USTAZAH NOR BAKYAH BERUCAP JAP *ehem2.

Rugilah orang2 yang termasuk dalam golongan umat yang tidak termasuk dalam rahmat Allah...
iaitu...

orang yang menyekutukan Allah (mintak2 di jauhkan..)
>orang yang berterusan melakukan zina * bukan akU...dah insaf sudah..Dulu pernah kE?? tanya suara2 sumbang...*SEBOK JE!
> orang yang tidak bertegur sapa melebihi 3 hari * dah kalau jauh camne?
                                                                          * ikut logik la ngok! niatttt tu kenapa...tanya niat!
                                                                   
> orang2 yang memutuskan ikatan silaturrahim..* err..bukan niatt...sebab tu raya ni nak minak mahap!

So, kalau tetiba balik malam 7hb nnt yang sampai umah cuma jasad aku jE..
di kesempatan ni aku nak mintak maap la pada setiap sorang dari kamu2 sumE..
setiap sorang dari kawan2..
setiap sorang dari adik beradik..kaum keluarga..
opismate..
ex-opismate..
boifren...eh..dah tunang dah pon..
ex tunang...owh..xdE!
ex2 boifren..
semua lah...

SALAM AIDILFITRI...AMPUN MAAF SUME SALAH SILAP..
KECIKKAN ATI..
TERKASAR BAHASA...

mintak maaf setulus2nya..dari MASHITAH ABU BAKAR..

oke.

PEACE NO WAR!

No comments:

Post a Comment

tAk puAs atI dengAn issue ini?? siLa Lahh berteKak..=D