Wednesday, September 22, 2010

NOTA CINTAN SEDIH TAK HENGAT!

Awak...
saya masih ingat lagi...
makcik jual karipap yang tetiap ari saya jumpa kat stesen bas nak g pasar seni tu..
pernah cakap,
"berhati-hatilah dalam cinta"
dan...
dah pun saya ikut..

Saya tahu awak kuat..
hati awak keras..
Perasaan awak kental..
Tapi saya TAK!
Saya lemas dalam angan-angan ciptaan saya sendiri..
saya kalah pada kesilapan tu..
salah saya..
semuanya SALAH saya!
Saya cuai menilai kejujuran awak...
saya terlupa.......

Dan sekarang...
Semuanya dah pun berlaku..
nasik sudah menjadi bubur..nasib baek tak hangit..
Dah takde apa-apa lagi yang boleh saya kata kan..
takde ape lagi yang boleh kembalikan masa riang lalu..
Awak dah pun pergi..
Pergi camtu je..elo! utang2 ai dulu bila mao bayar??!
Ye. Awak dah menang..
nak sangat menang tu kAnn??
Amek la.. sambil menitiskan air mata.. T____T"
Pergi la bagitau kat semua orang yang awak tu dah menang..
LIHAT LAH DUNIA....!

Pergi la bgtau deorang semua tu apa yang saya rasa,
pegi buat announcement kat atas bumbung nun kalau nak..
ke..nak naik helikopter peribadi kentut asap kepul-kepul kat awan sambil tulis ayat-ayat berbisa awak..
bgtau semua yang segalanya dah berakhir..
Bgtau deorang semua tu yang saya dah keciwa..
bgtau deorang semua tentang luka-luka saya yang pecah bernanah di sebabkan awak..
bgtau deorang semua yang semua harapan saya untuk dapatkan awak balik adalah mustahil...
owhh..mustahil..muka sedih..

owh...
Betapa pedihnya putus cinta...
pedih lagi dikhianati..
saya paham perasaan itu...
saya faham.... T_T

Sekarang semuanya dah tak ade pape..
dah takde apa lagi untuk saya katakan... *baru sekarang cakap takde, yang tadi berjela kau tulis tu hapE?
dan kalau awak dah rasa cukup malukan saya,
Awak sendiri boleh bagitau doerang tu semua.


CAYA LAH!!
AKU SUKA LIRIK LAGU AKU NIH!!
HAHA


No comments:

Post a Comment

tAk puAs atI dengAn issue ini?? siLa Lahh berteKak..=D