Monday, October 18, 2010

JANgAN BiaRKan id0p anDa diSELUBungI....miSTERi...!

sedang sebokk menstabilkan hormon adrenalin bila tak leh setop baca belog mistik karya asli cik Anuar Kamarudin yang penuh dengan aksi2 saspen dan thriller menyentuh kalbU...

aku suka cite antu walaupun lagi penakot dari anak buah aku yg umo 3 taun...

jadi memang besh layan belog beliau sebab ada cite aku nak story tellerkan untuk anak2 buah aku bila pulang ke kampung~bia deorang lagi penakut ikut jejak langkah aku. ho yeay!!

jadi kut2 sesape rasa beliau juga ada ati dengan cite2 mistik berunsur misteri ni...sila lah layan belog beliau melalui link ini.

dah abes sekuel langsuyar & kemenyan...dua2 best walaupun aku lagi suka kemenyan. tapi..... tetiba cerita tergantung tatau ending sebab dari apa yg aku survey,penulis ni hagak liat mengreply komeng..jadi..even orang reramai sebokk tinggal jejak mintak en3 baru pun..jarang nampak sebarang reply...
tetiba buat aku suspicious...wujud ke idak mamat penulis ni sebenarnyE?!!

auchh...takmO pk! >_<

No comments:

Post a Comment

tAk puAs atI dengAn issue ini?? siLa Lahh berteKak..=D