Friday, October 29, 2010

kaji selidik.

Tekanan perasaan!!
baru petang tadi ati bernyanyi riang bila berjaya book in semua invoice dengan jaya nya.
wah! ulang balik sejarah last month last work day goyang kaki siotttt tengok orang laen tak cukop tangan~lalala
dalam ati dah nampak dah 8.10pm sharp je off pc!
tetapi...
sangkaankU palsu belaka.
hampeh.
tertipu.
kecewa.
hampa!
tetiba dapat 5 invoices ad hoc baru..
hadoi...
sudah la allocation merepek meraban.
duit syiling dua tiga sen kalau aku susun buat arca pun diorang nak claim.
beratus plak tu sen nye!!
kalau dah beratus X beberapa sen ditukar pulak kepada matawang SGD..
ooo..okeh.
banyak aku kata sendiri.
kepala tetiba rasa panas.
mata time tu jugak rasa berair.
ntah berair panas ke berair sedih, aku sendiri konpius.

sekarang 10malam..
aku still lagi kat opis.
rasa cam baruuuu je 9 pagi tadi aku letak bontot atas kerusi depan pc ni.
tengok luar dah gelap.
pekat lak tu.
hadoi.
aku dah merapu sangat.
sebab baru settle invoice & tengah tunggu checking.
mintak2 takde error & boleh close account dengan kadar segera.

God!
Please help me!!! >_<

maghrib tadi tetinggal...
MENYESAL!
patut la Allah nak uji aku pun. heh.
moh kaji selidik amal sendiri plak pasni!
tak habeh2 pkiaq dunia!
astagfirullah..

No comments:

Post a Comment

tAk puAs atI dengAn issue ini?? siLa Lahh berteKak..=D