Monday, November 9, 2009

lESEn da sIAp!!~yeay!!

br mggu lepas terprasan lesen P aku da mati bulan lepas lagi...

boleh plak aku terlupa..

nak p renew kat jpj xdan...bz ja kat opis..(buat2 bz yg pastinya),heh

atlast, arini..selamat dah pon dapat lesen...

tu pun atas belas ehsan laki aku sanggup p JPJ after dia balik dari fisioterapi dia kat spital..

seb baik ada dia..hehe..

tp yg xbaik nya xpasan gambaq lesen aku x ada..yg ada cuma gamba pasport..besaq kan main..

kalut2 p tangkap gambaq..8 keping rm15. mahal btl..

da siap..aku tgk muka aku sendiri..mak aiii..tombamnya!!

hadoi..makin membesar aku..huhu.

tp bak kata pilot pencen member aku tu (maap cik walii)..hehe

xpela..polis je pon nak tengok..heh.nak sedapkan ati..

so skrg lesen aku da xde P lagi..wooo..bangga la plak!

No comments:

Post a Comment

tAk puAs atI dengAn issue ini?? siLa Lahh berteKak..=D