Wednesday, November 4, 2009

panTa! iNi~

sepetang aku di putih bersihnya pantai ini
mengimbau waktu,
tentang kenangan semalam… 

Disini..
Di gigi jernihnya air ini
aku pernah di sini
menyulam rindu dan cinta yang maha dalam 

Di sini..
satu tika dulu
aku dan dia saling sama menyemai cinta
saling sama menghulur rindu
saling sama hamparkan ikhlasnya kasih sayang..dari dua hati
namun..terpalit noda.

Hari ini hanya aku sendiri di sini
bersama hamparan pantai bersih yang sama ini
malah denai yg ku lalui jua..tetap sama
Cuma bezanya..tanpa dia!

Ingin sekali aku cari pada hamparan putih bersihnya pantai ini
kiranya ada sisa kemanisan cinta kami yang tertinggal
ingin ku kutip semula semuanya menjadi satu
kiranya masih ada sisa rindu kamiyang masih melekat pada buih ombaknya yang menghempas
ingin ku cantum semula semuanya satu persatu..
kira nya ada serpihan sayang kami yang masih berlegar bersama hembusan angin ini
ingin ku lamarnya semula…
namun..aku hampa..

Sepetang aku di pantai ini
yang ada Cuma sia-sia
yang lahir Cuma air mata
yang hadir Cuma kenangan2 lama
mencuit rasa hiba
tak mungkin kembali.


No comments:

Post a Comment

tAk puAs atI dengAn issue ini?? siLa Lahh berteKak..=D